otrdiena, 2012. gada 17. aprīlis

Mani mīļie radiņi, man ir 2 gadiņi

Lieldienu brīvdienās Lielā kurpe svinēja savu 2 gadu jubileju. Šogad svinības bija klusākas bez lielām tortēm un koncertiem, bet tāpēc jau ne mazāk jaukas, jo īpaši tāpēc, ka bija arī Lielā diena.
Kā jau jubilejai un Lieldienām pienākas Lielo kurpju mājas rotājās īpašā svētku rotā, pie manis bija atripojušas daudzas olas un pie ieejas ziedēja puķes. Pagājušajā gadā tapa vēlējuma siena, kurā sabira daudzi jo daudzi manu draugu vēlējumi, šogad izlēmu aicināt uz virtuālajiem apsveikumiem savu virtuālo māju atsauksmju sadaļā, bet izrādījās, ka uz virtuāliem apsveikumiem mani draugi ir krietni kūtrāki, laikam jau nākamgad būs atkal jāatgriežas pie vēlējumu sienas :) Bet tāpat jāsaka visiem paldies par uzticību. Jaunu draugu paliek arvien vairāk. Turklāt saņēmām daudz mutisku apsveikumu un laba vēlējumu.
Tāpat kā pagājušajā gadā dzimšanas diena bija man, bet dāvanas bija maniem draugiem - pircējiem. Visiem dāvināju 5% atlaidi, bet īpašajiem draugiem, kuriem ir klienta kartes - 10%. Turklāt katrs saņēma arī dāvaniņu no dāvanu groza.
Biju parūpējusies ne tikai par svētku noformējumiem, bet arī par svētku cienastu. Pašcepti Lieldienu cepumi bija lielā cieņā.

Lielā kurpe saka paldies visiem, kuri šo divu gadu laikā ir palikuši man uzticīgi. Visiem tiem, kas neskopojas ar padomiem, lai es varētu kļūt vēl labāka. Tikai pateicoties jums es pastāvu un turpinu attīstīties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru